媽媽和哥哥中午出國去日本了
剩下我和老爸

下午大家要討論宜蘭行程
所以把大家都召集到我家裡來
討論到一半因為一堆種種事情分心
一下是有人出去買飲料
有人突然開了我電腦看白色巨塔
後來又突然玩起了"激爆骰子樂"
FUCK!這東西珍刺激
真的好像電視節目上
他媽的謝孟恆你以為你是城至尊嗎
在那邊給我囂張敲桌子
哈哈
天知道我也不小心輸了一盤
被打屁股
結果他跟我在聊天之餘珮瑩突然打下去
真是個bitch!冷不妨的打下去
賤死了 跟節目上一樣
我叫了出來
大家笑成一片
後來珮瑩也給我輸了
我打他腳底板
他也尖叫聲十足 完全不輸謝思芹
我家的屋頂都要掀翻了
笑死我了!!!後來她自己當莊家要上訴一盤
又輸給自己~!!!真是個白吃阿!!!!!!!!

晚上跟珮瑩去吃了芙鑼拉
something like 橘子工房
蛋糕可以吃到飽
FUCK我吃到快吐了
褲子的釦子都解開
後來那白吃竟然忘了他手機在我家
又回去拿
那麼晚了
只好送珮瑩回家 開了我老爸的車
請叫我藤原拓海
我單手駕駛 很帥
謝謝!(哈 不要臉)

douglas has gone to sydney for more than one month.
everytime we met each other online, he show us that how he wants to go back home
or we can go to australia to hang out with him.
but u have to know, this is what u choose, u have to work it.
we won't forget u, don't worry about that, and all of us will be the same bitchy like b4.
shitty daddy is still humorous.
joan is still bitch and mirrorghost.
piggy is still eating much.
fatty is still eating much, too.
study hard there, and don't lose the other students there.
cheer it!
we'll vediotape our tour for u.
stay tune.
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 johnnyshih 的頭像
    johnnyshih

    我是強尼施

    johnnyshih 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()